آيفون تصويري - جك پاركينگي آيفون تصويري - جك پاركينگي .

آيفون تصويري - جك پاركينگي

آيفون تصويري تابا TVD-1035

مشخصات ظاهري

طراحي در اين آيفون تصويري قابل توجه است به صورتي كه دقيقا تمامي لوازم مورد نياز بر روي صفحه وجود دارد نه شلوغي در طراحي ديده ميشود نه رنگ بندي غير عادي و اين مدل با ظرافت خاصي طراحي شده است. پلت فورم اين مدل شامل مانيتور 3.5 اينچي كه در وسط اين مدل است در سمت راست آن 6 دكمه براي تنظيمات گذاشته شده و همچنين حاشيه مشكي رنگ اين مانيتور ، دكمه هاي  تنظيمات را در بر گرفته است .  مطابق همه طراحي هاي تابا ظرافت در اين مدل به چشم ميخورد و سعي شده بدنه تا حد امكان باريك باشد ، اندازه گوشي بزرگتر از بدنه بوده است و به استفاده آسان از گوشي كمك ميكند.

 

 

نمايشگر

آيفون تصويري تابا  TVD-1035  همانطور كه از مدل آن نيز ميشه حدي زد، 3.5 اينچي است و داراي صفحه اي تمام رنگي بوده كه از كيفيت برتر LCD  با فناوريTFT  برخوردار ميباشد استفاده از اين فناوري سبب ميشود كيفيت تصوير با وضوح و رزوليشن بالاتري ديده شود كه در شب كيفيتي متفاوت تري را براي استفاده كننده دارد. اين نمايشگر در واقع داراي اندازه اي متوسط بوده كه دقيقا بر اساس طراحي بدنه باريك آيفون تصويري تابا مدل TVD-1035 اين سايز از مانيتور در نظر گرفته شده است.

 

 

طراحي و ساخت

نكته اي كه با اولين نگاه در گوشي در بازكن تابا مي بينيم ، طراحي فوق العاده باريك است. اين مدل با ضخامت تنها 58 ميليمتر از دسته باريك ترين آيفون هاي تصويري به شمار مي رود.

دكمه هاي فيزيكي به صورت عمودي و منظم در كنار صفحه نمايش قرار دارد كه زيبايي خاصي به اين مدل مي بخشد.

 

امكانات و قابليت ها

اين مدل آيفون تصويري شركت تابا قابليت اتصال به دو پنل هم زمان را دارد كه در صورت وجود يك پنل ، مي توان ديگر ورودي را به دوربين مدار بسته متصل كرد.

حافظه داخلي 200 با ظرفيت 200 تصوير و قايليت نصب كارت حافظه جانبي از ديگر امكانات قابل توجه اين مدل است.

ميتوان با اضافه كردن حافظه SD كارت حافه تصويري را تا 1024 تصويري و 256 ثانيه فيلم 15 ثانيه اي همراه با صداي مراجعه كننده اضافه نمود.

 آيفون تصويري تابا TVD-1035

ويژگي هاي آيفون تابا TVD-1035M

  • صفحه نمايشگر   TFT LCD 3.5”
  • ذخيره 200 عكس در حافظه داخلي مانيتور
  • قابليت كپي كردن عكسها از حافظه داخلي در RAM
  • ذخيره 1024 عكس و 256 فيلم 15 ثانيه اي با صداي مراجعه كننده در صورت استفاده RAM 8GB
  • قابليت حذف عكسها و فيلمها به صورت مجزا و يا كلي
  • داراي تقويم ميلادي
  • قابليت تنظيم 4 حالت شدت بلندي زنگ
  • قابليت اتصال به دو پنل (هوشمند)
  • ابعاد مانيتور : ارتفاع : 170MM     عرض : 252MM      عمق : 58MM
  • وزن خالص : 680 گرم

 

مانيتور رنگي تابا TVD-1035M را مي توان به صورت موازي در كنار چند آيفون تابا از مدل هاي ديگر در يك  ساختمان استفاده كرد، و از  نظر قيمت يكي از مقرون به صرفه ترين و جديدترين دربازكن هاي تابا دانست، گارانتي 36 ماهه و خدمات پس از فروش تابا هيچ مشتري را از خريد آيفون تصويري ناراضي نخواهد كرد.


برچسب: ايفون تصويري، تابا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۳۰:۱۰ توسط:ali.TM موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :